Koffieserviesje uit Frankrijk voor € 35,-

zondag 11 september 2011

Brocante

Hallo lezers,

Vrijdagavond weer even een heel leuke brocante in Vlaardingen bezocht. Twee keer per jaar, in voor- en najaar houdt Anneke in het koetshuis met bijbehorende tuin van de buren een brocante, waarvoor ze een aantal mensen uitnodigt. Het wordt overigens steeds drukker. Tijdens de vakanties in Frankrijk zijn zij en haar dochter Annemei op zoek naar de leukste spullen. Annemei heeft een weblog, waar op ze haar tassen presenteert. Zie link onderaan de pagina.
Gelukkig heb ik me ingehouden en niet zo veel gekocht, maar ben wel gevallen voor een leuk tafeltje met een beetje houtworm in de pootjes, maar dat heb ik direct verwijderd. Ook een emaille theepot heb ik niet kunnen weerstaan.


Maar alle items op de foto's heb ik netjes daar gelaten. Ik geniet ook al heel erg van het bekijken van alles.

Dit was het weer even voor de week. Ik hoop jullie weer snel op de hoogte te stellen van een nieuwe aanwinst. Fijne avond nog verder.
Groetjes Catharina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten